close
今天下午回去台大一趟,
走近社101的時候就聽見鴨老師用麥克風講話的聲音,不知道是不是受先前情況影響,總覺得他今天聽起來不是很好。學期初教室總是坐滿的,我站在後門聽了一會,這次沒等到下課去跟他打招呼,決定就這樣離開系館。

活大景象又翻了一翻。
現在已經是b98,我的b90是好久以前的事了。

我站在總圖前廣場望著夕陽餘暉下的椰林大道跟草坪,
走到迴廊下同一個位置,用手機拍下之前攝影比賽得獎的那個鐘樓構圖。
外籍生似乎變多了,
現在要我在圖書館坐上幾個小時沒以前那麼容易foucus了 Orz


我真的是個很更又不肯老實說出口的人,
壓抑到都快忘記自己深層意識裡潛藏著任性小女孩的那一面了。

每次這小妮子一想冒出來,
我就會拿起搥子像打地鼠一樣把她硬塞回洞裡去。


"I don't think you forget how to react
I think you understand what kind of way in the relationship is what you want
Just you are afraid of wanting
because you have so many relationship failed before
you think about asking those things are too much
or you are not good to ask those things
you also scared to be rejected or he thinks you are too bothering
so you don't ask too much in the beginning
but
once you love him more and more
you will ask more and more
It's not remembering something you forget
I think if you can choose you would rather to keep that kind of behavior and image like now
but you can't anymore
because that is your instinct"


arrow
arrow
    全站熱搜

    vivant 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()